Hakkımızda

Vanity 2016 yılında; yurt içi ve yurt dışından gelen hastalarına Vanity sıcaklığı, güveni ve alanında uzman ekibi ile ulaşılabilir lüks seviyesindeki çözümlerini sunmak için Op Dr. Güray Yeşiladalı tarafından kuruldu.

Vizyon

Vanity Ailesi olarak vizyonumuz, sloganımız ‘Better You! ’ ile; kendini bilen ve kendine önem veren kadınların kendilerini daha iyi ve özgüvenli hissetmesini sağlamak. Vanity, daha mutlu ve özgüvenli kadınların tüm toplumu ileriye taşıdığına inanmaktadır.

Misyon

Vanity sıcaklığı, güveni ve alanında uzman ekibimiz ile ulaşılabilir lüks seviyesinde çözümlerini, yüksek deneyim ve memnuniyet ile en fazla kadınla buluşturmayı misyon olarak edindik.

Vanity, başta Op. Dr. Güray Yeşiladalı olmak üzere uzman plastik cerrahları ve medikal ekibi ile hastalarının konfor ve memnuniyetini en üst seviyede tutmaktadır.

Kalite Politikamız

Vanity; The International Society of Plastic Surgery, American Society of Plastic Surgeons, Türk Tabipler Birliği, Türk Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Derneği gibi uluslararası ve yerel olmak üzere en itibarlı 8 tıbbi akreditasyon kurumunun güvencesi ile hastalarına; ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda çözümler sunmaktadır.

Müşteri beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedefleyen Vanity, yaptığı yatırımlar ve yeniliklerle ISO 9001 ve ISO 10002 belgelerini almıştır. Koronavirüs pandemisinin en başından itibaren aldıkları önlemler sayesinde de uluslararası sağlık akreditasyon şirketi olan Temos tarafından Türkiye’de ve dünyada Covid-19 Güvenilirlik Sertifikası’na layık görülen ilk ‘’plastik cerrahi hastanesi’’ oldu.

Vanity ailesi; İstanbul’un en merkezi yerlerinden biri olan Altunizade’ de, toplam 6 katlı 1000 m2 kapalı alanda, 2 adet son teknoloji ile donatılmış ameliyathaneleri ve 75 kişilik personeliyle sizlere ulaşılabilir lüks hizmetlerini vermektedir. Hastanemizde Yüz, Vücut ve Saç Ekim operasyonlarının yanında Medikal Operasyonlar ve Güzellik hizmetleri de vermektedir.

Hastalarımız 7 gün 24 saat boyunca Vanity destek ekibine ulaşabilir ve gerekli bilgileri istedikleri zaman en hızlı şekilde ve en üst detayda alabilirler.

Vanity’de kendinizi daha iyi, daha özel, daha güzel hissedeceksiniz.

Hasta Memnuniyet Politikası

  • Hastalarımızın her türlü öneri, şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, https://www.vanity.com.tr/ faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
  • Hastanemize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı
  • Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
  • Hastalarımız ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı
  • Hasta memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı, taahhüt etmekteyiz